REKLAMA:
kosmetyczka Opole Salon kosmetyczny Opole Wypadajace wlosy, brak wlosów lub przerzedzone wlosy ? Zobacz mikropigmentacja skóry glowy zabiegi na skóre glowy i wlosy. laser diodowy opole Problemy ze skórą? Szukasz dobrego kosmetyku? krem do twarzy dla skóry suchej. Najlepsze kremy nawilżające do twarzy dla poprawienia stanu Twojej skóry. Przedluzanie rzes metoda 1 do 1, Opole | zageszczanie rzes Opole | splywy kajakowe opolskie | splywy kajakowe Mala Panew | kajaki Mala Panew
Strona główna Aktualności Artykuły Napisali o nas Księga gości Przyłączyli się
Powiązane

Inne z tej tematyki:

Moda na bezpieczną jazdę!
 
Uwaga na parkingowych naciągaczy!
 
Zamiast dróg powstaje więcej dziur!
 
Prototyp nowego systemu wykrywającego pijanych kierowców już jest
 
Bezpieczeństwo na europejskim poziomie
 

Artykuły
  wtorek 16 grudnia 2008  
Alkomat w każdym aucie? Podpisz petycję!
 
Strony: [1]
 

Chciałbyś, aby Twój samochód był wyposażony w alkomat? Jeśli tak - podpisz petycję skierowaną do Komisji Europejskiej na stronie www.alkocasco.pl lub w jednym z 8 miast w Polsce.

Jest to apel do Komisji Europejskiej, by zachęcała producentów do seryjnego wyposażania samochodów w alkomat. Zbiórka podpisów pod petycją została zorganizowana w ramach akcji społecznej AlkoCasco - Alkomat w każdym aucie, zainicjowanej przez producenta wódki Soplica.

Na świecie producenci samochodów podejmowali i podejmują inicjatywy mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa podróży, w tym ograniczenie liczby kierowców jadących po alkoholu. To dlatego opracowywane są rozwiązania polegające na wyposażaniu samochodów w urządzenia sprawdzające stężenie alkoholu w organizmie kierowcy, które były lub będą wdrażane w niedalekiej przyszłości.

W ramach „AlkoCasco - alkomat w każdym aucie" Soplica - organizator akcji - chce zwrócić się do Komisji Europejskiej z petycją o wydanie dyrektywy zachęcającej wszystkich producentów do dodawania alkomatów do podstawowego wyposażenia samochodów. Dzięki temu każdy kierowca, który ma wątpliwości, czy w jego organizmie znajduje się jeszcze alkohol, mógłby je rozwiać i podjąć odpowiedzialną decyzję.

Badania przeprowadzone w ramach akcji AlkoCasco przez instytut Pentor we wrześniu br. potwierdzają zapotrzebowanie na tego typu inicjatywy. Blisko 60% respondentów (w niektórych grupach było to nawet ponad 70%) korzystałoby z alkomatu, gdyby był on częścią wyposażenia seryjnego auta.

Wszyscy, którzy chcą zwiększać bezpieczeństwo na drogach i podpisać się pod wnioskiem do Komisji Europejskiej zachęcającym do dołączenia alkomatów do wyposażenia aut mogą to zrobić elektronicznie na stronie www.alkocasco.pl lub w jednym z centrów handlowych w 8 miastach w Polsce. Akcja odbędzie się w godzinach 10-18 w następujących miejscach:

13 grudnia 2008 (sobota)

  • Warszawa - CH Blue City, Al. Jerozolimskie 179
  • Poznań - CH Poznań Franowo, ul. Szwedzka 6
  • Kraków - CH Carrefour Witosa, ul. Witosa 7. Tu w godzinach 13-16 obecny będzie również aktor Tomasz Schimscheiner, wspierający akcję AlkoCasco
  • Lublin - CH Galeria Lubelska Carrefour, Al. Witosa 6

20 grudnia 2008 (sobota)

  • Szczecin - CH Galeria Gryf, Carrefour, ul. Wiosenna 32
  • Łódź - CH Carrefour, ul. Przybyszewskiego 176/178
  • Bydgoszcz - Galeria Glinki, ul. Al. Jana Pawła II 115
  • Białystok - CH Galeria Zielone Wzgórze, Carrefour, ul. Wrocławska 20

AlkoCasco w liczbach

Zainicjowana przez markę Soplica akcja „AlkoCasco - Alkomat w każdym aucie" ma na celu ograniczenie liczby tzw. nieświadomie pijanych kierowców i poprawę bezpieczeństwa na drogach poprzez popularyzację alkomatów. Akcja ma zachęcać kierowców do sprawdzania poziomu alkoholu w organizmie za każdym razem, gdy w ciągu ostatnich 24 godzin pili alkohol i zamierzają prowadzić samochód, bądź do powstrzymania się od jazdy w razie jakichkolwiek wątpliwości. Dotychczas Soplica podjęła szereg działań zwiększających świadomość kierowców na temat zagrożenia, jakie niesie ze sobą nawet niewielkie przekroczenie dopuszczalnego stężenia alkoholu w organizmie:

  • 15 000 alkomatów i ulotek edukacyjnych trafiło do Kierowców Autostrady Wielkopolskiej w dniach 29 września - 1 października
  • Ponad 2000 alkomatów i ulotek edukacyjnych trafiło do pracowników grupy CEDC, producenta wódki Soplica
  • 100 000 ulotek edukacyjnych zostało rozdystrybuowanych kierowcom z całej Polski podczas rutynowych kontroli Policji. Akcja ta prowadzona jest od 27 października we współpracy marki Soplica z Biurem Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji
  • 1 000 000 alkomatów zostało dołączonych do butelek wódki Soplica

Więcej informacji na www.alkocasco.pl

Strony: [1]
Wersja do druku    wyślij link
Reklama: strony www Opole Kosmetyka twarzy, kremy nawilzajace skóre twarzy, kwas hialuronowy to najlepsze nawilzenie. kremy nawilzajace i kremy do twarzy" Regeneracja skóry twarzy i nawilzenie dobrymi kosmetykami to podstawa pielegnacji skóry. Przedluzanie, zageszczanie rzes metoda 1 do 1, Opole
 
 
Źródło: www.alkocasco.pl
Ostatnie komentarze

Brak komentarzy

Napisz własny komentarz
Opcje dodatkowe

Wróć do:

Poprzedniej strony

Temat:

Fakty

Najczęściej czytane:

AUTOSALON 2006
 
Picie alkoholu a prowadzenie pojazdów
 
Pijany kierowca to śmierć
 
Kierowco popatrz przez Alkogogle
 
Kac po jeździe
 

Wg. tematyki:

Wszystkie tematy
Nowości
Listy
Fakty
Reklama:
Atrakcyjne strony internetowe, funkcjonalne strony www Opole to Twoja lepsza strona w internecie. reklama w internecie
Zdrowie kobiety Kosmetyczka OpoleSalon Kosmetyczny Opole
do góry