Strona główna Aktualności Artykuły Napisali o nas Księga gości Przyłączyli się
Aktualności
  czwartek 14 czerwca 2007  
Skuteczna metoda
 
 
Portugalia jest krajem, który podobnie jak Polska boryka się z problemem pijanych kierowców.

Narodowa korporacja taksówkarzy Antral postanowiła ten fakt wykorzystać do własnych celów marketingowych, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Otóż na dachach samochodów zlokalizowanych w pobliżu nocnych klubów umieszczano tabliczki z napisem TAXI oraz po drugiej stronie z informacją "If you've been drinking, don't risk it. Call 707 308 294" (Jeśli piłeś, nie ryzykuj, dzwoń...). Cała akcja została przyjęta bardzo entuzjastycznie, co spowodowało podwojenie liczby telefonów pomiędzy godziną 00:00 a 04:00 rano. Dodatkowo całą akcję obszernie opisano w narodowej telewizji oraz gazetach i portalach internetowych.

Ludzie, którzy spotkali się z tą akcją wypowiadali się o niej bardzo ciepło i korporacja taksówkarzy zyskała, ponieważ mieli więcej klientów, więc generalnie wszystkim wyszło na plus. Gdyby wszystkie akcje społeczne przynosiły zysk...to byłby marketing.


 
 
Źródło: launching.blox.pl
Ostatnie komentarze

Brak komentarzy

Napisz własny komentarz
Opcje dodatkowe

Wróć do:

Poprzedniej strony

Opcje wiadomości:

Wersja do druku

wyślij link

Temat:

Fakty

Najczęściej czytane:

Nie zrozumiał, że jest pijany
Rekordowa ilość alkoholu we krwi
20-latek chciał poszaleć i zabił dwie osoby
Bicz na pijanych kierowców
Sąd puścił wolno pijanego kierowcę
Pijany kierowca wjechał w przechodniów
Pasażerka zareagowała
Był pijany i nie miał siły dalej jechać
Pijana 60-latka staranowała 4 auta
Napadnięty przez bandytów inwalida ma sprawę, bo uciekł im autem po pijanemu

Wg. tematyki:

Wszystkie tematy

Nowości

Listy

Fakty

do góry